4 Şubat 2020 Salı

Ben Tedavisi Nasıl Olur


Ben Tedavisi Nasıl Olur


Ben, kişilerin vücudunda sebebi olmadan çıkan yassı ya da kabarık kahverengi veya siyah renkli yapılara verilen isimdir. Pek çok kişi vücudunun çeşitli bölgelerinde çıkan bentlerden rahatsız olarak estetik operasyonlar ile onları aldırmak ister. Yalnızca görüntü amacıyla değil, baş ve yüz bölgesinde var olan benler kişiye ciddi anlamda rahatsızlık ve acı verebilmektedir. Bu durumda basit bir operasyon ile benlerin alınması gerekir.

Ben tedavisi yağ-lazer işlemi ile gerçekleşir. Lazer ile benler yakılır ve tamamen ortadan kaldırılmış olur. Yaklaşık yarım saatlik bir işlemdir ve kişiye acı hissetmemesi için lokal anestezi uygulanmaktadır. Her nerede çıkmış olursa olsun kişi lazer estetiği ile benlerinden kurtulabilir.

Ben Tedavisi Nerede Uygulanır ve Ücretleri


Ben tedavisi uzman hekimler tarafından kliniklerde yapılmaktadır. Ben aldırma ücreti ise benin nerede olduğuna ve kaç adet olduğuna, hastanenin konumuna, kalitesine ve doktorun tecrübesine bağlı olarak farklılık gösterir. Bunun için en etkili çözüm önce bir uzman hekim ile görüşmek, ilk muayeneyi olmaktır.

Kaynak : https://hakanyuzer.com/et-beni-aldirma/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder